دلم گرفته


خودمو خودت

 

عشق من دلم گرفته چرا رفتی نمی دونم

اگه دیگه بر نگردی به امید کی بمونم

لحظه ای نگات می ارزه به همه چشما تو دنیا

تو رو داشتن آرزومه حتی تو خواب و تو رویا

وقتی تو سیاهی شب عشق من تو خوابه تازه

یه کسی یه جای دنیا با تو رویاشو می سازه

I LAVE YOU

                     



نظرات شما عزیزان:

فرید
ساعت12:44---14 ارديبهشت 1390
مرسی مطلب خوبی بود و زیبا

پری
ساعت8:10---23 فروردين 1390
سلام
وبت قشنگه ولی
چرا آهنگت تکه تکه می خونه؟
موفق باشی
بای


تردید
ساعت11:56---22 فروردين 1390
سلام . وبلگ عاشقانه زیبایی داری . آدم حس عاشق رو کاملا دریافت میکنه . موفق باشی

www.onelove.ir
ساعت11:08---21 فروردين 1390
شما با افتخار لینک شدید...

الینا
ساعت11:20---19 فروردين 1390
سلام عزیزم مرسی که سر زدی وبلاگ واقعا خوبی داری منو با نام بیا تو حال کن بلینک عزیزم رایستی دوباره سر بزنی ها بایییییییییییی

taymaz
ساعت14:11---20 اسفند 1389
وای وبلاگت محشره خیلی از وبلاگت خوشم اومد برات آرزوی موفقیت میکنم
پاسخ:سلام ممنون از لطفت عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 اسفند 1389برچسب:,ساعت 9:19 توسط وصال| |


Power By: LoxBlog.Com